مديريت مديريت .

مديريت

مشاوره مديريت فروش|مشاوره فروش| مديريت فروش حرفه اي|آموزش فروش | مديريت فروش حرفه اي | مهندسي فروش

مشاوره مديريت فروش حرفه اي و آموزش فروش حرفه اي

rofessional Sales Management

Professional Selling


فروش يك بازي فوتبال است بين دوتيم خريداران و فروشندگان كه در انتها هر دو تيم زمين را با نتيجه برنده برنده ترك خواهند كرد.

تذكر علمي و عملي : 

متاسفانه برخي شركت ها و اشخاص مشاوره دهنده در اين حوزه خاص يعني در حوزه فروش هنوز بر فروش به روش و اسلوب قديمي (كه به آن اصول تيمچه اي نيز ميگويند) كه به روش غير علمي و تنها از طرق تجربي كسب نموده اند اشاره مينمايند. حال انكه مدير هر موسسه و سازمان در عرصه فروش، خود داراي تجربيات فراواني بوده و توصيه هاي اين قبيل افراد يا شركت ها، برايشان مانند شنيدن يك داستان تكراري و حتي ملال آور بوده و در پايان مدت قرار داد نيز هيچ تغييري در سيستم مديريت فروش حاصل نخواهد شد. 


وب سايت رسمي تيم مشاوران مديريت ايران IranMCT


خدمات تيم مشاوران ايران ام.سي.تي IranMCT در حوزه فروش :

با پشتياني علمي و نيز تجربه علمي فروش حرفه اي Professional Sales Management در بازار عمده و خرد فروشي (محصولات و خدمات) معمولي و حتي تخصصي مانند دارو و تجهيزات پزشكي داخل و خارج كشور، بر آن شده است تا تجربيات علمي و عملي را در اختيار سازمان هاي ايراني قرار دهد.نقش ما ارائه راه حل عملي بر اساس استراتژي هاي تدوين شده سازماني شماست. 

آموزش مديريت فروش حرفه اي براي كاركنان و اعضاي تيم فروش،كارشناسان فروش و نيز مديران واحد فروش و سرپرستان فروش منطقه اي و سرپرستان فروش بين المللي 

مهندسي فروش و تحليل ،عارضه يابي فرايند فروش ( تلفني، اينترنتي، رو در رو Face To Face )




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۴۶ توسط:مديريت موضوع:

مشاوره مديريت برند | مشاور نام تجاري | مشاوره برندينگ | مشاوره مديريت برند Brand Management

مشاوره مديريت برند، مشاوره برندينگ، مشاوره نام تجاري 

Brand Management


 مديريت نام تجاري يا مديريت برند Brand Management با داشتن دانش و آگاهي كامل از اصطلاح " نام تجاري" آغاز مي شود و شامل قولي است كه به مشتري داده ميشود و صد البته كه بايد به آن عمل شود. 

"مديريت برند" (مديريت نام تجاري) چيزي جز هنر ايجاد و حفظ نام تجاري نيست. توليد كننده يا ارائه دهنده خدمت با نام تجاري خود ، مشتريان خويش را به كسب و كار خود متعهد مي سازد. سازمان با يك نام تجاري قوي، محصولات خود را از رقبا متمايز مي نمايد.

 مديريت برند شامل مديريت ويژگي هاي محسوس و نامحسوس نام تجاري است. در مورد محصول(ملموس)،شامل خود محصول، قيمت، بسته بندي، و غيره است. در حالي كه در مورد خدمات(غيرملموس)،شامل تجربه مشتريان و در مورد خدمات (غيرملموس)، شامل ارتباط عاطفي با محصول / خدمت ميباشد. 

برندينگ از تركيب آميخته بازاريابيMarketing Mix مختلف به شما هويت مي دهد. اين چيزي جز درگير نمودن ذهن مشتريان با نام تجاريتان نيست. توجه نماييد كه اين تصوير ناشي از تجربه حاصل از برخورد با يك كسب و كار بزرگ و قابل اعتماد است.

وب سايت رسمي تيم مشاوران مديريت ايران IranMCT


نكته حائز اهميت:

يكي از شركت هاي مهم و بين المللي در تعريف استانداردهاي استراتژي برند و برندينگ ، شركت معظم اينتربرندInterbrand آمريكا با است كه با داشتن چند هزار كارمند در سراسر دنيا و بيش از 30 دفتر در پنج قاره، در حوزه ماركتينگ ، صاحب نطر بوده و سهم عظيمي در گسترش علم برندينگ در دنيا داشته است. 

تيم مشاوران مديريت ايران، با توجه به نمايندگي انحصاري از CMCG آمريكا و تعلق سهمام عمده اين شركت به شركت اينتربرند، توانسته است تا با تجربيات علمي و عملي خود به نحو شايسته اي اين استاندارد ها را كسب و پياده سازي نمايد.


راهكارهاي مشاوران ايران ام.سي.تي IRANMCT بر اساس استاندارد شركت اينتربرند Interbrand :

- مشاوره و اجرا تفكرات مديريت استراتژيك برند 

- تهيه و تدوين اساسنامه استراتژي برند CIG 

- تهيه جداول كمپين هاي تبليغاتي بر اساس CIG



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۴۶ توسط:مديريت موضوع:

مشاوره مديريت استراتژيك|برنامه ريزي استراتژيك| مشاوره مديريت Strategic Management

مشاوره مديريت استراتژيك Strategic Management

استراتژي طرحي از عمليات است كه منابع سازمان را طوري هدايت مي كند كه سازمان بتواند خود را به نحوي موثر و كار از رقباي خود متمايز كرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقيت معقول دست يابد. 

پرفسور گرت نيز چنين اعلام مي نمايد: تفكراستراتژيك فرايندي است كه مديران ارشد از آن طريق مي توانند فراتر از بحرانها و فرايندهاي مديريتي روزانه بينديشند تا نگرشي متفاوت از سازمان و محيط متغير آن به دست آورند. 

نتايج تحقيقات انجام شده در ميان مديران استراتژيك شركت ها توسط Management Decision:

مشكل اصلي كه توسط اكثر مديران ارشد، اشاره شد، تفكر استراتژيك بود. جالب اينكه تفكراستراتژيك مشكلي بود كه بدون توجه به وجود يا عدم وجود سيستم برنامه ريزي استراتژيك رسمي يا غيررسمي در شركتها بروز مي كرد. 

براي مثال، يكي از مديران ارشد از يك شركت با سيستم برنامه ريزي استراتژيك رسمي چنين مي گويد: مديران ارشد ما درگير جزئيات مي شوند و ديدگاه استراتژيك خود را از دست مي دهند. 

- آيا شما يك استراتژي مدون براي كسب و كار خود داريد ؟ 

(طبق آمار مجله فورچون) كمتر از 10 درصد استراتژي هايي كه خوب تدوين شده اند، به خوبي اجرا شده اند. بيش از 90 درصد شكست در اجراي استراتژي ها بوده است. 


وب سايت رسمي تيم مشاوران مديريت ايران IranMCT


راهكار تيم مشاوران مديريت ايران ام.سي.تيIranMCT : 

- تيم مشاوره IRANMCT با در نظر گرفتن سوالات شما ، راهكارهايي علمي و عملي را برايتان تدوين خواهد نمود. ما بر آنيم تا از بروز چنين خطاهايي در سازمان هاي ايراني جلوگيري كرده و در صورت وجود اينگونه خطاها، پس از عمليات عارضه يابي ، آن ها را اصلاح نماييم. 

- پياده سازي كارت امتيازي متوزان BSC:Balanced Scorecard و تعيين شاخص هاي عملكردي KPI,PI,KRI



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۴۶ توسط:مديريت موضوع:

مشاوره بازاريابي | مشاور بازاريابي | آموزش بازاريابي

مشاوره مديريت بازاريابي و آموزش مديريت بازاريابي كالا و خدمات 

Product & Service Marketing Management

بازاريابي و مديريت بازار يكي از شاخه هاي مهم دانش مديريت است كه وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي‏باشد. 

بازار يابي (بازاريابي كالا و خدمات ) مجموعه اي از تمام تلاش ها و كوشش هاي سازمان يافته اي است كه هدف ازآن توليد كالا يا انجام خدماتي با مشخصات و كيفيت مورد قبول مشتريان احتمالي و تامين نياز و جلب رضايت او و كسب سود و شهرت براي بنگاه است. اين تلاش ها ازمرحله تحقيقات شروع شده و تا پس از فروش ادامه مي يابد. 

ضرورت بازاريابي و مديريت بازار: 

- افزايش نيازها و بالاخص خواسته هاي روزافزون انسان ها 

- كمبود منابع


وب سايت رسمي تيم مشاوران مديريت ايران IranMCT


راهكار تيم مشاوران مديريت ايران IranMCT : 

تحقيقات بازار (نظر سنجي و سازماندهي و تجزيه و تحليل و توليد گزارش در مورد محصولات، خدمات، مصرف كنندگان و فروش)

نظارت بر تقاضاي مشتري، فروش، كالا توليد يا خدمات ارائه شده

كمك به توسعه محصولات و خدمات جديد با استفاده از پژوهش، بازخورد مشتري و روش هاي ديگر از جمع آوري اطلاعات شناسايي و اجراي استراتژي هاي ارتباطي، از جمله كمپين هاي تبليغاتي، براي جلب رضايت مشتريان شناسايي بازارهاي هدف و چگونگي انجام كار براي انتقال يك پيام به گروه هاي خاص 

برنامه هاي بازاريابي، از جمله بودجه و گزارش هاي پيشرفته 

تصميم گيري در قيمت گذاري و معاملات ويژه براي كالا و خدمات

تجزيه و تحليل بازخورد مشتري و مانيتور رضايت مشتري

تهيه سناريو مديريت بازاريابي (تحليل و عارضه يابي فرايند هاي خدمت)

ماركتينگ ميكس بازاريابي كالا ،خود داراي 3 المان ديگر بوده كه كاملا بر افراد، فرايندهاي انجام كار و محيط تاكيد داشته و براي هر كدلم برنامه ريزي خاصي صورت ميپذيرد. 

در مديريت بازاريابي خدمات Service Makerting Management، تحليل فرايند ارائه خدمت مورد برسي و ارزيابي قرار گرفته و س عمليات عارضه بابي، روند اصلاح عمليات صورت ميگيرد تا نهايتا رضايت مشتري داخلي و خارجي به حداكثر رسد.

آموزش بازاريابي كالا، آموزش بازاريابي خدمات براي كاركنان واحد بازاريابي و مديران 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۴۵ توسط:مديريت موضوع:

تيم مشاوران مديريت ايران ام.سي.تي Iran Management Consultants Team

تيم مشاوران مديريت ايران ام.سي.تي IranMCT

  Iran Management Consultants Team


تيم مشاوران مديريت ايران"ايران ام.سي.تي IranMCT"با هدف ارايه تخصصي خدمات مشاوره،اجرا و پياده سازي دانش مديريت نوين از سال 1386 رسما فعاليت خود را آغاز نمود. اين تيم با بهره گيري از نيروي انساني متخصص از دانشگاه هاي معتبر داخل و خارج، تحت ليسانس گروه مشاوران مديريت كاليفرنياي آمريكا CMCG، در راستاي ارتقاي سطح دانش مديريت سازمان ها، موسسات دولتي و غير دولتي گام برمي دارد.

اين تيم مجموعه اي از خدمات مشاوره مديريت را ارائه مي نمايد. عمده خدمات ارائه شده توسط تيم مشاوران مديريت ايران عبارت است از:

مشاوره مديريت در حوزه تحقيقات بازار

مشاوره و مديريت در حوزه استراتژي هاي بازاريابي و فروش

مشاوره مديريت در حوزه تبليغات ، رسانه

مشاوره مديريت در حوزه مديريت برند و برندينگ Brand Management

مشاوره مديريت به منظور طراحي، اجراء، ارتقاي سيستم هاي مديريتي

خدمات فناوري اطلاعات ، سيستم هاي اطلاعات مديريت (MIS)

مشاوره مديريت براي عقد قراردادهاي داخلي ، خارجي

آموزش كارشناسان ، كاركنان فروش (فروش تلفني، حضوري)

آموزش مديريت فروش حرفه اي (داخلي ، بين المللي)

آموزش مديريت بازاريابي حرفه اي

مشاوره مديريت براي عارضه يابي سازماني

تامين نيروي انساني براي شركت ها و سازمان ها

مشاوره مديريت براي زمينه ي برنامه ريزي استراتژيك، ارزيابي عملكرد كارت امتيازي متوازن BSC، تعيين شاخص هاي كليدي عملكردي PI, KRI, KPI فردي و سازماني

وب سايت رسمي
www.IranMCT.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۹:۴۵ توسط:مديريت موضوع:

زبان بدن در فروش و فروشندگي حرفه‌اي

زبان بدن در فروش و فروشندگي حرفه‌اي

زبان بدن در فروش و فروشندگي را مي‌توان با نقش آب در موتور خودرو مقايسه نمود. فروشنده تا شروع به فروش نكرده ، نياز به زبان بدن Body Language ندارد ، اما اگر زبان بدن فروشنده مناسب نباشد، به محض شروع فرايند مذاكره فروش ، هر لحظه كه مي‌گذرد احتمال از دست رفتن مشتري بيشتر و بيشتر مي‌شود.

در اين مقاله مطالبي را خواهيد خواند كه در ساير مقالات مرتبط با زبان بدن و فروش ، چنين مطالبي وجود نخواهد داشت. زيرا اين مقاله ، نتيجه سال‌ها تحقيق و تجربه من در حوزه زبان بدن است. درك زبان بدن به شما اين توانايي را مي‌دهد كه احساسات فردي كه با آن در ارتباط هستيد را به درستي تحليل نماييد .

شايد شما فروشنده نباشيد و فكر كنيد كه اين مقاله به كار شما نمي‌آيد ، اما اين يك اشتباه رايج است. يادتان باشد براي اينكه در كسب‌وكار و يا زندگي شخصي خود موفق باشيد بايد بتوانيد داشته‌هاي وجودي خود را به ديگران به درستي بفروشيد . ما در تيم مشاوران مديريت ايران هميشه به نيروهاي انساني سازمان‌هايي كه تحت آموزش ما هستند ؛ اين نكته را گوش زد مي‌كنيم كه همه آدم‌ها فروشنده هستند ، فقط محصولات و خدماتشان متفاوت است.

براي مثال زماني كه براي شغل منشي‌گري بايد در جلسه مصاحبه شركت نماييد، بايد بتوانيد توانايي و مهارت‌هاي شخصي خود را به فرد مصاحبه‌كننده بفروشيد. پس زبان بدن در فروش هر چيزي ، مادي يا غير مادي كامل موثر است.

حالت‌هاي زبان بدن در فروش

در قسمت به تفسير حالت‌هاي زبان بدن در فروش ميپردازيم و همانطور كه پيشتر هم توضيح داديم ، شامل هر نوع برقرار ارتباط نيز  ميشود.

ارزيابي منفي

در زمان مذاكره فروش ( يا صحبت معمولي ) اگر بيني لمس شود يا خارانده شود ، اين “حالت ارزيابي منفي” است. اگر فردي اين كار را انجام دهد ، به اين معنا است كه از چيزي كه شنيده خوشحال نيست. براي مثال اگر به فردي بگوييد كه قيمت محصول مدنظر شما 1.5% افزايش يافته است و دقيقا در آن لحظه اين حالت را ببينيد ، نشان مي‌دهد كه از اين قيمت اصلا راضي نيست. هرچه بيشتر در مورد قيمت صحبت كنيد، حتما فروشتان كمتر كمتر خواهد شد. در عوض بايد در خصوص ارزش به دست آمده صحبت نماييد. اگر اين حالت را ديديد حتما سريع مسير كلام خود را تغيير دهيد.

زبان بدن در فروش و فروشندگي حرفه‌اي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۴ توسط:مديريت موضوع:

تكنيك فروش حرفه‌اي

تكنيك فروش حرفه‌اي

تكنيك فروش قديمي فروش ، مانند يك چاقو كند است كه شايد ببرد ، اما خيلي سخت و نه خيلي تميز . مشتريان امروز بسيار هوشيار و آگاه هستند. مشتري متنفر است كه به او فروخته شود ، مشتري مي‌خواهد كه بخرد. يعني آزادي عمل و حق انتخاب داشته باشد.

قبل از هر چيز بايد گفت كه تكنيك فروش حرفه‌اي ، پيرامون هنر برقراري ارتباط و ايجاد منفعت دوطرفه شكل مي‌گيرد. تكنيكهاي فروشندگي حرفه‌اي همگي بر اساس يكسري قوانين و قواعد مشخص هستند . مشاوره فروش سعي خواهد نمود كه اين قوانين را بر اساس كسب و كار شما تعريف و آن‌ها را با روش فروش شما تطبيق دهد.

تكنيك فروش حرفه‌اي چيست ؟

تكنيك فروش حرفه‌اي يا روش فروش حرفه‌اي توسط يك فروشنده يا تيم فروش براي كسب درآمد و كمك به فروش موثرتر استفاده مي‌شود. تكنيك فروش يك روش خلاقانه ولي بر پايه تكنيكهاي شناخته شده فروش است كه مشاور فروش يا يك فروشنده با استفاده از هوش و دانش و تجربه خود در مورد فرايند فروش و بهره‌گيري از روانشناسي ، حسابداري ، مديريت ، …. به تكنيكي يا روشي جديد براي بهينه شدن مسير فروش مي‌رسد.

تفاوت تكنيك فروش با فرايند فروش

واژه “فرايند فروش” و “تكنيك فروش” ، گاه به اشتباه مترادف در نظر گرفته مي‌شوند.

فرايند فروش عبارت است كه مسيري كه يك مشتري بالقوه بايد طي نمايد تا به مشتري بالفعل ( خريدار ) تبديل شود. اين مسير منطبق با كل مسير داخل قيف فروش و تا انتهاي لوله فروش ادامه دارد.  فرايند فروش در مورد فرصت‌ها ، معاملات و نرخ موفقيت است.  يك مدير فروش موفق و موثر كسي است بتواند اين فرايند فروش را به درستي مديريت نمايد.

تكنيك فروش حرفه‌اي / تكنيك فروشندگي حرفه‌اي قابل بكارگيري در هر فرايند فروش است ، اما در كل ، تكنيك فروش براي فقط بخشي از فرايند فروش طراحي مي‌گردد. تكنيك فروش حرفه‌اي بر گام‌هاي فروش تمركز ندارد ، بلكه بر مهارت و تمركز و ارتباط تمركز است. مثل شخصيت شناسي در فروش، زبان بدن ، اصول و فنون مذاكره فروش ، …..

مي‌توان گفت كه فرايند فروش همان A تا Z مسير فروش است و تكنيك فروش ، فلسفه نحوه پياده‌سازي فرايند فروش است.

تكنيك فروش حرفه‌اي به دنبال كم كردن زمان بستن قرارداد فروش و افزايش اثربخشي فروش است. تكنيك فروش مي‌تواند در چند ناحيه از فرايند فروش بكار گرفته شود.

كدام تكنيك فروش حرفه‌اي را بايد بكار گيريم ؟

 

  • تكنيك فروش اسپين SPIN 

تكنيك فروش اسپين در خصوص “درست سوال پرسيدن” است. سوالات اشتباه مي‌تواند موجب تزلزل در فرايند فروش شما شود. براي همين ما در تيم مشاوران مديريت ايران و در ورك شاپ هاي فروشندگي حرفه‌اي خود از آن به عنوان “هنر سوال پرسيدن” ياد مي‌نماييم. با استفاده از تكنيك فروش اسپين ، شما به مشتري اجازه صحبت مي‌دهد.

واژه SPIN معرف 4 كلمه است كه براي ايجاد انگيزه در مشتري براي خريد كردن ، به كار گرفته شده است. اين چهار كلمه كليدي براي تكنيك اسپين عبارت‌اند از :

  • Situation موقعيت
  •  Problem مشكل
  • Implication نتيجه
  •  Need-Payoff پرداخت
    • موقعيت Situation

    سوالات مرتبط با موقعيت، اساس چرخه فروش را تشكيل مي‌دهند. هدف از سوالات ، درك مشتري بالقوه و كشف موقعيت كنوني در مواجه با پيشنهاد فروشنده است. آيا راه‌حل‌هاي شركت پاسخي براي نيازهاي مشتري است يا خير ؟ اين اطلاعات نقش بسيار حياتي در تدوين چرخه فروش ايفا مي‌نمايد. تيم فروش هر چه بيشتر در خصوص سوال پرسيدن حرفه‌ايي باشند، اطلاعات مفيدتر به دست مي‌آورند.

    بنابراين نبايد به دنبال پاسخ اين سوال بود كه ” چه كسي مسئول خريدهاي جديد در شركت است ؟” بلكه بايد پرسيد : ” فرايند تصميم سازي در خصوص خريدهاي جديد چگونه است ؟” . در اين حالت تصميم سازان مشخص مي‌شوند. فروشنده حرفه‌اي با بهره‌گيري از تكنيك فروش حرفه‌اي ، توانايي درك صحيح موقعيت فروشنده را خواهد داشت.

    • مشكل Problem

    سوالاتي كه به شما كمك خواهد نمود تا از مشكلات مشتري بالقوه مطلع شويد . اين مشكلات بايد شناسايي شود و براي آن راه‌حلي پيدا شود.  همين مشكلات و نقص‌ها است كه تسهيل‌كننده معامله مي‌شوند. تكنيك فروش به راحتي نحوه پيدا كردن اين مشكلات را به فروشنده نشان مي‌دهد.

    • نتيجه Implication

    در خصوص سوالاتي است كه بر نتايج منفي ناشي از مشكلات براي مشتري متمركز است و سعي دارد تا فوريت برخورد با آن را گوشزد نمايد.

    • پرداخت Need-Payoff

    زماني كه مشتري بالقوه فهميد كه شرايطش در حال بدتر شدن است، بايد سوالاتي در خصوص ارزش واقعي راه‌حل قابل ارائه براي درمان شرايط موجود ، مطرح نمود. راز موفقيت در كمك به مشتري براي درك مناسب فوايد راه‌حل است. اگر سوالات به درستي ارائه شود ، مشتري خواهد پرسيد كه اين محصول چگونه به وي كمك خواهد نمود. براي مثال : اگر براي پرداخت پول نياز به مراجعه به بانك نباشد، چه تاثيري روي كسب‌وكارتان خواهد مي‌گذارد ؟

    اين 4 سوال كمك خواهد كرد تا نيازها و نحوه كمك به مشتري را درك نماييد. تكنيك فروش اسپين براي دريافت پاسخ‌هاي مناسب در قبال سوالات صحيح است.

    ادامه مطلب :  تكنيك فروش



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۴ توسط:مديريت موضوع:

    ۸ اشتباه رايج در نوشتن طرح كسب‌وكار ( طرح توجيهي )

    نوشتن طرح كسب‌وكار چگونه اطمينان حاصل نماييم كه در نوشتن طرح كسب‌وكار خود مرتكب هيچ اشتباهي مهلكي نشده‌ايم ؟

    خواندن اين اشتباهات رايج در نوشتن طرح كسب‌وكار ( طرح توجيهي  / بيزينس پلن Business Plan )  پيش از آنكه يك طرح كسب‌وكار بنويسيد،‌ اين وظيفه را براي شما راحت‌تر مي‌نمايد – و به سرمايه گذاري كسب و كار جديد شما شانس بهتري براي موفقيت مي‌دهد.

     

    اشتباهات رايج در خصوص نوشتن طرح كسب‌وكار ۱- زحمت ندادن به خود براي نوشتن يك طرح كسب‌وكار

    اين رايجترين اشتباه مي‌باشد. كارآفرينان خود اجرا كننده هستند، بنابراين اين طبيعي است كه آن‌ها بخواهند در اجرا طرح خود پيشرفت كنند و آن را به انجام برسانند – خصوصا زماني كه آن‌ها ايده‌اي در سر دارند كه به خاطرش هيجان زده هستند و فكر آن دائم در سرشان وزوز مي‌نمايد.

    اما چه كسي اين گفته را نشنيده است كه “آنكه برنامه‌اي نداشته باشد در واقع براي شكست برنامه دارد؟” ، پس شكست خوردن، تقريبا سرنوشت همه كسب و كارهايي است كه بدون نوشتن طرح كسب‌وكار شروع به فعاليت مي‌نمايند. بنابراين، بله،‌ شما به نوشتن طرح كسب‌وكار نياز داريد.

    شما ضرورتا به يك نسخه رسمي و در مقياس كامل از يك طرح كسب‌وكار نياز نداريد كه به صورت حرفه‌اي در فرمت بندي و مجلد شده باشد (به نكته بعدي در مورد هدف نگاهي بي اندازيد)،‌ اما قطعا به داشتن يك طرح كسب‌وكار نياز داريد.

     

    ادامه : نوشتن طرح كسب‌وكار ( طرح توجيهي )



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۴ توسط:مديريت موضوع:

    مديريت

    https://mybook99767107852.wordpress.com/ https://www.reddit.com/user/LibbyKathi21 https://www.pinterest.com/libbykathi21/ https://profiles.wordpress.org/libbykathi21/ https://libbykathi21.tumblr.com/ https://500px.com/libbykathi21 https://www.openstreetmap.org/user/LibbyKathi21 https://www.kdpcommunity.com/s/profile/005f4000003eGLh https://disqus.com/by/libbykathi21/ https://en.gravatar.com/libbykathi21 https://www.ted.com/profiles/11400001 https://www.behance.net/LibbyKathid097 https://www.goodreads.com/user/show/89281125-libbykathi21 https://community.linksys.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/981389 https://www.quora.com/profile/Libby-Kathi21 https://www.liveinternet.ru/stat/iranmct.com/ https://issuu.com/scryptmail9972 http://www.feedbooks.com/user/4760603/profile https://www.goodreads.com/user/show/89281125-libbykathi21 https://www.diigo.com/user/libbykathi21 https://www.codecademy.com/LibbyKathi21 https://bbpress.org/forums/profile/libbykathi21/ https://visual.ly/users/libbykathi21/portfolio https://speakerdeck.com/libbykathi21 https://www.yelp.com/user_details?userid=43d7nmVfy7YjZ5aS2lFhpw https://weheartit.com/libbykathi21 http://www.cplusplus.com/user/LibbyKathi21/ http://www.icyte.com/users/show/362496 https://www.vocabulary.com/profiles/A1K2C87157VXQ1 https://www.intensedebate.com/people/LibbyKathi21s https://n4g.com/user/score/libbykathi21 https://steepster.com/LibbyKathi21 https://wanelo.co/libbykathi21 https://armorgames.com/user/LibbyKathi21 https://www.yates.co.nz/garden-club/public/125279 https://pregame.com/members/libbykathi21/bio?EditMode=view https://www.colourlovers.com/lover/LibbyKathi21 http://www.escortpicture.com/LibbyKathi21 https://getsatisfaction.com/people/libbykathi21 https://www.mapleprimes.com/users/LibbyKathi21 http://connect.cleveland.com/user/LibbyKathi21/index.html http://www.smdservicesllc.com/UserProfile/tabid/57/userId/21796516/Default.aspx https://www.edocr.com/user/LibbyKathi21 https://itsmyurls.com/libbykathi21 20 EDU/GOV. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/624007.page http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=117530 http://search.wi.gov/cpp/help/urlstatusgo.html?url=https://iranmct.com https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/688552.page https://independent.academia.edu/AngelaCollins114 https://water.weather.gov/ahps2/nwsexit.php?url=https://iranmct.com https://www.broadbandmap.gov/external-redirect/https://iranmct.com http://lib.akb.nis.edu.kz/user/LibbyKathi21/ http://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://iranmct.com https://www.pcb.its.dot.gov/PageRedirect.aspx?redirectedurl=https://iranmct.com http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://iranmct.com http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=102919 http://caelt3.harrisburgu.edu/studiowiki/index.php/User:LibbyKathi21 http://itaes.edu.mx/geeklog/users.php?mode=profile&uid=200024&msg=5 https://jobboard.bethelcollege.edu/author/libbykathi21/ http://heisenberg.csic.edu.uy/LibbyKathi21 https://fury.cse.buffalo.edu/questions/index.php?qa=user&qa_1=LibbyKathi21 https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=113313 https://nirvana.virtus.ufcg.edu.br/wiki/isensor/index.php/Usu%C3%A1rio:LibbyKathi21 http://www.inmethod.com/forum/user/profile/119954.page http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/libbykathi21/

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۳ توسط:مديريت موضوع:

    چگونه طرح توجيهي اقتصادي بنويسيم ؟

    چگونه طرح توجيهي اقتصادي بنويسيم ؟ طرح توجيهي ( طرح كسب و كار تجاري ، بيزينس پلن Business Plan )

    طرح توجيهي اگر به صورت حرفه‌اي براي كسب‌وكار كوچك شما نوشته شده باشد ، مي‌تواند يكي از مهم‌ترين اسناد دستيابي به موفقيت باشد. متاسفانه، بسياري از صاحبان كسب‌وكارهاي كوچك اين فرايند را دشوار و گيج كننده مي‌يابند.

    نوشتن يك طرح توجيهي براي موفقيت هر كسب‌وكاري ضروري است. يك طرح توجيهي مسير حركت را مشخص مي‌نمايد،‌ شما را در مسير درست نگه مي‌دارد و معمولا براي كسب‌وكارهايي كه به دنبال كمك بلاعوض دولتي يا دريافت وام كسب‌وكار هستند يك الزام است.

     

    نكات پايه‌اي نوشتن طرح توجيهي

  • تحقيقات خود را انجام دهيد.
  • در گوگل هر آنچه را كه مي‌توانيد در مورد كسب‌وكارتان بيابيد را جستجو نماييد. مهم‌ترين چيز قبل از شروع يك كسب‌وكار جديد آن است كه بينش و تجربه خوبي در زمينه فعاليت اقتصادي كه قصد ورود به آن داريد كسب نماييد. بايد تا قبل از كامل كردن طرح توجيهي خود، تصميماتي در مورد كسب‌وكار خود اتخاذ نماييد از جمله ساختار،‌ استراتژي‌ بازاريابي ،‌ و تأمين مالي. با داشتن اطلاعات درست امكان پيش‌بيني و تحليل دقيق‌تري براي شما فراهم خواهد شد.

  • تعيين طول مدت طرح.
  • طرح خود را خلاصه و مختصر بنويسيد. هميشه به خاطر داشته باشيد كه طرح توجيهي شما بايد توسط صاحبان مشاغل پرمشغله خوانده شده و مورد بازبيني قرار گيرد و طرح‌هاي كسب‌وكار طولاني مي‌توانند براي اين افراد خسته‌كننده باشند. امروزه طول متوسط بيشتر طرح‌هاي كسب‌وكار كمتر از آن چيزي است كه پيش‌تر بود. شما احتمالا مي‌توانيد همه آنچه نياز داريد را در 40 تا 60 صفحه مطلب منتقل نماييد،‌ به علاوه 5 صفحه ضميمه براي پيش‌بيني‌هاي ماهيانه،‌ رزومه‌هاي مديريتي،‌ و ديگر جزئيات. اگر طرحي داريد كه بيش از 70 صفحه است، احتمالا خيلي خوب آن را خلاصه نكرده‌ايد.

    ادامه مطلب : چگونه طرح توجيهي بنويسيم ؟



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۳ توسط:مديريت موضوع:

    بک لینک -
    وان ایکس بت
    سایت شرط بندی انفجار
    بازی انفجار
    سایت بازی انفجار
    سایت enfejar
    سایت جت بت
    بهترین سایت پیش بینی فوتبال
    سیب بت بدون فیلتر
    بازی انفجار
    سایت betball90
    انفجار آنلاین
    جت بت ۹۰
    لانا کازینو
    betorward
    وان ایکس بت
    آس ۹۰
    جت بت
    betforward
    river poker
    emperor poker
    بکس بت
    آدرس جدید وان ایکس بت
    ماه بت
    خرید چک سفید امضاء
    بت تایم 90 وی آی پی
    وان ایکس بت اصلی
    yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
    سایت بت فوروارد
    وانیکس
    سایت بت فوروارد
    سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان