مديريت مديريت .

مديريت

۱۰ فايده نوشتن طرح كسب و كار ( بيزينس پلن ) كه شايد فراموش كرده باشيد

نوشتن طرح كسب و كار ( بيزينس پلن )

نوشتن طرح كسب و كار Business Plan براي بسياري از  صاحبان كسب‌وكار غيرضروري مي‌آيد، مگر اينكه به دنبال كمك مالي باشند كه اين براي كشور ما بسيار خجالت‌آور است. به خاطر عدم مطالعه اين افراد ،  هيچ اطلاعي در خصوص مزاياي نوشتن طرح كسب و كار ندارند.بنابراين قصد داريم تا در مقاله به بيان ۱۰ مزيت را براي نوشتن طرح كسب و كار بپردازيم.

فوايده نوشتن طرح كسب و كار
  • طرح كسب و كار سبب تمركز بر استراتژي
  • بسيار دشوار است كه از طريق كارهاي روزانه تكراري و وقفه‌ها  بين آن بتوانيم بر استراتژي متمركز بمانيم. از يك طرح كسب و كار براي خلاصه نمودن نكات اصلي استراتژي خود استفاده نماييد . طرح كسب و كار به‌نوعي وسيله‌اي براي يادآوري است.

  • اهداف كسب‌وكارتان روشن و واضح مي‌گردد.
  • با نوشتن طرح كسب و كار داراي برنامه‌اي هستيد كه براي مديريت اهداف مشخص و قابل اندازه‌گيري از آن استفاده مي‌شود مانند تعداد بازديدكنندگان وب‌سايت، فروش، حاشيه  سود يا راه‌اندازي محصولات جديد . با نوشتن طرح كسب و كار در اصل ، اهداف دستيابي به موفقيت را به صورت عيني مشخص نموده‌ايد

  • تخمين‌هاي علمي بسيار بهتر هستند
  • در برنامه خود براي اصلاح تخمين‌هاي علمي استفاده نماييد ( تخمين بر اساس تحليل علمي اطلاعات ) در مورد چيزهايي مانند بازار بالقوه، فروش، هزينه فروش و فرآيندهاي كسب‌وكار.

  • اولويت‌ها همواره خاطر نشان مي‌شود
  • ادامه :  نوشتن طرح كسب و كار ( بيزينس پلن )

    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۹ توسط:مديريت موضوع:

    فروشنده حرفه‌اي كيست ؟

    فروشنده حرفه‌اي

    فروشنده حرفه‌اي Professional Seller يك فرد معمولي است كه به جزئياتي خاص توجه ويژه دارد. هر فردي در طول روز در حال تبادل ، معامله و فروش است : فروش احساس ، فروش علم ، فروش تجربه ، فروش جايگاه اجتماعي ، فروش … هنگامي كه سخن از فروشنده پيش مي‌آيد ، غالبا فروشنده سوپرماركت ، كتاب‌فروشي ، سبزي فروشي ، نانوايي را به ياد مي‌آوريد . تمام اين موارد از نوع فروش محصول هستند ، حال‌آنكه يك مشاور حقوقي ، مشاوره مديريت يا مشاور املاك، مهندس معمار يا مهندس عمران ، نصاب كولر ، فروشنده بيمه ، نويسنده فيلم‌نامه ، مترجم و حتي يك گوركن يك فروشنده هستند. فروشنده‌ محصولاتي كه دارند ، كارهايي كه مي‌توانند انجام دهند / دانش كه ذهن خويش دارند. پس همه فروشنده‌ايم.

    فروشنده حرفه‌اي كسي است كه توان و تمايل كافي براي انجام عمليات فروش را بر اساس برنامه مشخص و هدف‌گذاري شده دارد.

     

    فروشنده حرفه‌اي



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۸ توسط:مديريت موضوع:

    Key Performance Indicator شاخص كليدي عملكرد

    شاخص كليدي عملكرد KPI ابزاري براي ارزيابي عملكردهاي مهم و اساسي براي دستيابي به اهداف كليدي كسب‌وكار است. تعيين اين شاخص بر عهده مشاور برنامه ريزي استراتژيك يا مديريت برنامه ريزي استراتژيك سازمان است.

    “شاخص كليدي عملكرد” يكي از انواع شاخص عملكردي است ( شاخص عملكرد KRI , KPI , PI شاخص كليدي ، شاخص نتيحه اي ، شاخص عملكردي ) است. اين شاخص يك مقدار ( شاخص ) قابل‌اندازه‌گيري است كه نشان مي‌دهد كه يك شركت به چه ميزان به اهداف خود نزديك شده است. سازمان‌ها از شاخص كليدي عملكرد در سطوح متفاوتي براي ارزيابي ميزان نزديك شدن به اهداف و موفق شدن ، استفاده مي‌نمايند.  شاخص كليدي عملكرد ( سطح بالا ) بر عملكرد كلي سازمان تمركز دارد، اما شاخصهاي كليدي عملكرد ( سطح پايين ) بر فرايندهاي بخش‌هاي ( دپارتمان‌هاي) مختلف سازمان مانند فروش، بازاريابي يا منابع انساني متمركز است.

    شاخص كليدي عملكرد KPI 

     



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۸ توسط:مديريت موضوع:

    برنامه‌ استمرار كسب و كار در شرايط بحراني

    برنامه‌ استمرار كسب و كار در شرايط بحراني

    ابتدا بايد بحران را تعريف و سپس ارائه بهترين اقدامات براي نجات كسب و كار در شرايط بحراني و ركود اقتصادي كشور بپردازيم.

     بحران چيست ؟

    بحران رويدادي است كه به صورت ناگهاني رخ مي‌دهد و باعث مي‌شود كه براي فرد، گروه و يا يك جامعه  شرايط خطرناكي به وجود آيد . معمولا اين شرايط خطرناك ناپايدار است و در بازه زماني مشخصي از بين رفته و يا بسيار كم مي‌شود. اين بازار زماني مي‌تواند يك ثانيه يا چند دهه باشد. براي از بين برندن بحران نياز به برنامه و اقدامات مهم و فوري است كه در غالب فعاليت‌هاي مديريت بحران بيان مي‌شود.

    مديريت بحران چيست ؟

    مديريت بحران Crisis Management مجموعه‌اي از برنامه‌ها و اقدامات موثر به منظور كاهش روند، كنترل و رفع بحران است.

    بزرگ‌ترين و خطرناك‌ترين اقدام در مقابل بحران

      بزرگ‌ترين و خطرناك‌ترين اقدام در مقابل بحران ، ناديده گرفتن بحران است .

    اولين گام در مواجه با بحران

     اولين گام در مواجه با بحران ، اعتراف به وجود بحران و اعلام نياز به كمك سايرين براي مقابله با بحران است. فردي كه ادعا نمايد كه به تنهايي مي‌تواند در مقابل تمام بحران‌هاي يك سازمان يا جامعه بايستد ، شجاع نيست بلكه بسيار احمق است.

    بهترين اقدامات براي نجات كسب و كار در شرايط بحراني و ركود اقتصادي كشور



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۸ توسط:مديريت موضوع:

    پياده سازي برنامه بازاريابي

    پياده سازي برنامه بازاريابي موفق

    پياده سازي برنامه بازاريابي به روش صحيح و مناسب با نياز بازار ، يكي از دغدغه‌هاي اصلي سازمان‌ها است.ابتداي هر سال ، سازمان‌ها به خود شركت‌ها به خود اين قول را مي‌دهند كه امسال برنامه بازاريابي Marketing Plan خود را به شكلي مناسب تدوين نمايند ، اما هرگز آن زمان نرسيده است. برنامه بازاريابي موفق در حد يك پوشه از مدارك كه در كشوي ميز شما است ، نخواهد بود. براي رسيدن به برنامه بازاريابي موفق بايد بدانيد كه چه كاري را در چه زماني و توسط چه كسي انجام بايد دهيد. اينجاست كه پياده سازي برنامه بازاريابي معني واقعي پيدا خواهد نمود.

    اما، چطور استراتژي بازاريابي ( استراتژي ماركتينگ ) مدنظر مدير يا مشاور سازمان را پياده سازي نماييد؟ چگونه عمليات بازاريابي شركت خويش را بر مبناي دستيابي به موفقيت طراحي نماييد .پاسخ به اين سوالات ، چيزي است كه قصد دارم در اين مقاله آن را برايتان تشريح نمايم.

    روش پياده سازي برنامه بازاريابي
    • انتظارات خود را به درستي تنظيم نماييد.

    بازاريابي مثل يك تعمير سريع خودرو نيست. تلاش‌هاي بازاريابي زماني به موفقيت خواهد انجاميد كه به ياد داشته باشيد كه اين يك دو ماراتن است و نه يك دوي ۱۰۰ متر سرعت. ما اغلب به شركت‌ها مي‌گوييم كه ۶ تا ۱۲ ماه طول مي‌كشد تا بازده تلاش‌هاي بازاريابي خود را ببينيد ، اما ديده‌ايم كه فرد و شركت‌هايي مشاوره ادعا مي‌نماييد كه مي‌توانند در طي يك ماه ميزان فروش شركت را تا ۱۵۰% افزايش و هزينه‌هاي آن را تا ۴۰% درصد كاهش دهند ؟!!

    بيزينس راه دور زدن ندارد ، مگر با رانت و يا براي كلاه‌برداري باشد . برنامه بازاريابي مانند يك گلوله برف است كه از بالاي كوه به پايين پرت مي‌شود . گلوله برفي در ابتدا كوچك است و نياز به زمان و حركت دارد تا رشد نمايد. اما، اگر اين گلوله برف در طي مسير بتواند برف‌هاي بيشتري از به دور خود جذب نمايد، سرعت رشد آن بيشتر مي‌شود. بازاريابي به همين شيوه كار مي‌نمايد. اين تلاش و تلاش براي ساختن پايه‌اي مناسب براي تلاش‌هاي شما انجام مي‌شود. هنگامي‌كه انجام مي‌دهيد، شروع به ديدن حركتي مي‌كنيد كه در كسب‌وكار شما دنبال آن هستيد. ازآنجاكه بازاريابي موفق نياز به زمان دارد، مدير سازمان بايد درك صحيحي از آن داشته باشد. تنظيم انتظارات مدير با چهارچوب زماني يكي از وظايف مديريت بازاريابي است.

    • تيم سازي نماييد و منابع را حفظ نماييد

    چه كساني در تيم پياده سازي برنامه بازاريابي شما حضور خواهد داشت؟ مهم اين است كه فرد يا افراد مناسب را انتخاب نماييد. گاهي اوقات اعضاي تيم بازاريابي شامل اعضاي بازاريابي فعلي، تيم فروش يا بخش خدمت به مشتري مي‌شوند. گاه پيش مي‌آيد، كه شركت براي پياده سازي برنامه بازاريابي نياز به برون‌سپاري داشته باشند يا از تعدادي از فروشندگان كمك استفاده نمايند. در هر صورت، بايد مشخص باشد كه چه كسي در تيم پياده سازي برنامه بازاريابي شما بايد حضور داشته باشد. همچنين ساير منابع مورد نياز را بررسي نماييد. آيا ابزار، مواد يا تحصيلات مورد نياز براي شروع وجود دارد؟ اگر چنين است، مطمئن شويد كه اين منابع در جاي خود به كار گرفته شود.

    • ارتباط افراد با اين برنامه بازاريابي

    هنگامي‌كه تيم بازاريابي خود را تشكيل مي‌دهيد بايد مطمئن باشيد كه استراتژي بازاريابي با افراد تيم بازاريابي ارتباط مناسب برقرار نمايد . آموزش نيروها در خصوص اهداف سازمان بسيار ضروري است. اطمينان حاصل نماييد كه هر يك از اعضاي تيم بازاريابي، نقش خود را در چهارچوب تيم و در خصوص فعاليت‌هاي مرتبط با پياده سازي برنامه بازاريابي و نحوه كمك براي دستيابي به موفقيت ، درك نموده‌اند.

    علاوه بر انتقال اطلاعات در خصوص برنامه بازاريابي به تيم ، شما بايد بقيه شركت را در جريان خلاصه‌اي از برنامه‌هاي آتي خود قرار دهيد. همين باعث ايجاد شور و هيجان در اقدامات بازاريابي شما مي‌شود و باعث مي‌شود كه كل سازمان شما احساس نمايد كه بخشي از اتفاقات درون سازمان هستند.

     

    ادامه مطلب :  پياده سازي برنامه بازاريابي موفق



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۷ توسط:مديريت موضوع:

    مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترين نام براي برند )

    مشاوره انتخاب نام مناسب برند

    مشاوره انتخاب نام مناسب برند زماني مطرح است كه يك كارآفرين قصد داشته باشد كه انتخاب نام برند خويش را بر اساس يك سري اصول علمي با مشاوره فردي آگاه در حوزه مديريت برند و برندسازي انجام دهد.

    پيشتر در همين وب سايت تيم مشاوران مديريت ايران ، چندين مقاله در خصوص انتخاب اسم شركت ، انتخاب اسم تجاري و …. منتشر نموده‌ايم . در اين مقاله سعي خواهيم نمود كه در خصوص مشاوره انتخاب نام مناسب برند اطلاعاتي كافي در چند گام در اختيارتان قرار دهيم. براي اينكه انتخاب نام برند خود را به يك مشاور بسپاريد ، وي بايد چه خصوصياتي داشته باشد و چه اقداماتي انجام دهد ؟

    گام اول : مشاور برند كيست ؟

    مشاور برند كسي است كه تحصيلات آكادميك در حوزه بازاريابي داشته باشد و حتما و حتما پايانامه ارشد و يا دكتري وي مرتبط با برند و برندينگ باشد و همچنين سابقه مفيد مشاوره در حوزه بازاريابي و برندسازي نيز داشته باشد . شايد اين سوالات به دهنتان خطور نمايد :

    • آيا بايد حتما تحصيلات آكادميك داشته باشد ؟
    • بله – براي اينكه علم مديريت برند يك علم بين رشته اي است و داراي عناصر و جنبه هاي علمي متعددي است كه مشاور بايد بدانها تسلط ۱۰۰ درصدي داشته باشد.

     

    ادامه  :   مشاوره انتخاب نام مناسب برند ( انتخاب بهترين نام براي برند )

    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۷ توسط:مديريت موضوع:

    چه عواملي سبب فالو يا آنفالو كردن برند در شبكه اجتماعي مي‌شود ؟

    چه عواملي سبب فالو يا آنفالو كردن برند در شبكه اجتماعي

    فالو يا آنفالو كردن برند مي‌تواند حاوي پيام مهمي باشد. با توجه به اينكه شبكه‌هاي اجتماعي بخشي ورودي قيف فروش را تشكيل مي‌دهند ، مديريت بازاريابي و يا مديريت فروش همواره به اين سوال فكر مي‌نمايند كه شبكه اجتماعي چگونه مي‌تواند موجب تقويت جايگاه برند شده كه به افزايش فروش منجر شود ؟

    عامل كليدي موفقيت برند براي حضور شايسته در شبكه‌هاي اجتماعي ، درك مخاطب است ، اين همان چراغ هدايت براي توليد محتوا است. حضور موفق در شبكه اجتماعي خود موجب شهرت و اقتدار برند خواهد بود كه هدف بازاريابي و عامل فروش است.

    نتايج يك تحقيق نشان داده است كه چه عواملي سبب فالو يا آنفالو كردن برند مي‌شود . چه چيزي كاربر را ناراحت مي‌نمايد ؟

    ۵۷.۵ % كاربران از افزايش پست‌هاي تبليغاتي بسيار ناراحت هستند و اين مهم‌ترين عامل ناراحتي كاربران از برندها است.

    اما به طور كلي مي‌توان عوامل ناراحتي كاربران را چنين بيان نمود :

    • تبليغات بسيار زياد
    • استفاده از اصطلاحات محلي يا لغات عاميانه
    • برند نتوانسته شخصيت برند را در آن اكانت به مخاطب القاء نمايد
    • تلاش براي خنده‌دار و شوخ بودن ، درحالي‌كه برند اصل چنين شخصيتي ندارد
    • پاسخ ندادن به پيام‌ها

     

    اين به اين معني است كه برندها نياز به تعادل در استفاده از محتواي تبليغاتي دارند، بايد زبان و صداي مطالب خود را بهبود بخشند، پاسخگوتر باشند. نيازي نيست سعي كنيد بيش از حد و به صورت سخت‌گيرانه در شبكه اجتماعي حضور داشته باشيد تا مخاطب را تحت تاثير قرار دهيد.

    چرا كاربران آفالو مي‌كنند ؟

    ۷۳.۴% كاربران يك برند را به علت علاقه به محصولات و خدماتش فالو مي‌نمايند، درحالي‌كه ۵۸.۸% كاربران بيشتر به خاطر جوايز و پاداش‌ها، علاقه به فالو دارند

    مخاطب يك نام تجاري را فالو مي‌كند، زيرا :

    • برند سرگرم كننده است
    • پاداش مي‌دهد
    • مخاطب به آن حوزه از كسب‌وكار علاقه مند است
    • براي برقراري ارتباط با برند
    • دوستان وي ، آن را دوست دارند يا فالو مي‌نمايند

     در برند خود چيزي پيدا كنيد كه انگيزه‌اي براي دوست داشته شدن يا مورد علاقه بودن توسط كاربران باشد. اگر محتوا سرگرم كننده باشد ، در اين حالت محتوا مي‌تواند موجب ايجاد شخصيت برند متفاوت گردد.

    چرا كاربران آنفالو مي‌كنند ؟

    ۴۶ درصد از كاربران پس از دريافت انبوهي از پيام‌هاي تبليغاتي، برند را آنفالو مي‌نمايند، درحالي‌كه ۴۱.۱ درصد از آن‌ها پس‌ازاينكه متوجه مي‌شوند كه اطلاعات ارسالي از سوي برند به آن‌ها ارتباط ندارد ، آن را آنفالو مي‌نمايند.

    همچنين جالب است كه  بدانيد كاربران كاملا آماده آنفالو كردن برندي هستند كه خيلي پست ارسال مي‌كنند يا برندهايي كه خيلي ديربه‌دير پست مي‌گذارند و يا كمتر پاسخگو هستند. حتي استفاده مكرر از  واژه‌هاي عاميانه ممكن است عامل مهمي براي آنفالو كردن باشد.  تمام دلايل بالا نشان مي‌دهد چرا برندها بايد استراتژي خاص خود را داشته باشند. صداي منحصربه‌فرد و تعادل در محتوا موجب خوشنودي مخاطبين  از برنامه‌هاي برند خواهد بود.

    چه عواملي سبب فالو يا آنفالو كردن برند در شبكه اجتماعي مي‌شود ؟



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۶ توسط:مديريت موضوع:

    واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش Augmented Reality

    واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش

    واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش گام‌هاي نخستين را برمي‌دارد . واقعيت افزوده خود از دل داستان‌هاي علمي و تخيلي بيرون آمد و به‌واسطه تكنولوژي موجود عملي شد و اكنون به علت وجود برنامه متعدد ، مي‌توان در زندگي روزمره از آن استفاده نمايد. ابتدا بگذاريد اين واقعيت افزوده Augmented Reality : AR را تعريف نماييم .

    واقعيت افزوده چيست ؟

    اصطلاح واقعيت افزوده را مي‌توان به چند حالت تعريف نمود، شايد بهترين تعريف اين باشد : تركيب داده‌هايي از دنياي واقعي  و فيزيكي به آنچه با ابزارهاي ديجيتالي ساخته‌شده است براي ساخت يك چيز جديد. بنابراين، كاربر واقعيتي را مي‌بيند كه با اطلاعات مناسب و پردازش كامپيوتري توليد شده است. اين فضا مي‌تواند يك خيابان با مسير مجازي بر روي آن، وجود مبلمان سه بعدي با مدل‌هاي متفاوت در سالن پذيرايي و يا حضور بازي با شخصيت‌هاي كارتوني ديزني باشد.

    تفاوت واقعيت افزوده يا واقعيت مجازي چيست ؟

    در واقعيت افزوده و واقعيت مجازي Virtual Reality : VR  كاربر در فضاي سه بعدي و از طريق صدا و تصوير باكيفيت تجربه فضاي مجازي خواهند داشت، اما تفاوت‌هايي نيز وجود دارد . واقعيت مجازي ، كاربر را در فضايي ايزوله قرار مي‌دهد اما در واقعيت افزوده ، كاربر علاوه بر فضا بر عناصر فضا مي‌تواند مديريت داشته باشد و تغييرات مناسب را اعمال نمايد. در دنياي واقعيت افزوده، كاربر مي‌تواند به اطراف نگاه كرده و مي‌تواند به فضاي پيرامون خود ، اشياء مصنوعي اضافه نمايد كه در به عنوان يك لايه روي فضا مجازي قرار مي‌گيرند. در واقعيت افزوده ، الگوريتم كامپيوتر از سنسورها و نشانگرها براي نشان دادن موقعيت كنوني اشياء فيزيكي و تعيين مكان آن‌ها استفاده مي‌نمايد. بعدازاين تكنولوژي تصويري از فضاي كنوني را با لايه‌هاي ابزارهاي مجازي تركيب و فضاي جديد ايجاد مي‌نمايد.

    واقعيت مجازي از نشانگرهاي مشابه و الگوريتم‌هاي رياضي استفاده مي‌كند، اما محيط كاملا شبيه‌سازي‌شده است. هنگامي‌كه كاربر سر خود را چرخانده يا چشم‌ها را حركت مي‌دهد، تصاوير گرافيكي به طور واضح واكنش نشان مي‌دهد. توسعه بازار واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش . بر اساس گزارش ” Augmented/Virtual Reality Report Q2 “، بازار AR / VR تا سال ۲۰۲۰ تا ۱۵۰ ميليارد دلار افزايش خواهد يافت. سهم از بازار واقعيت افزوده ، ۱۲۰ ميليارد دلار و سهم بازار واقعيت مجازي، تنها ۳۰ ميليارد دلار مي‌شود. آخرين تحقيقات توسط Juniper Research نشان مي‌دهد كه شركت‌ها و بازارهاي صنعتي در سال ۲۰۱۹ به ميزان ۴/۲ ميليارد روي بازاريابي و فروش از طريق واقعيت افزوده ، سرمايه‌گذاري خواهند نمود.

    پيش‌بيني ميزان درآمد ناشي واقعيت مجازي واقعيت افزوده

    مزاياي واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش

    بازاريابي وسيله‌اي است كه شركت‌ها از طيف وسيعي از استراتژي‌ها براي كمك به فروش محصولات خود به مشتري مناسب استفاده مي‌كنند. بازاريابي با شناسايي مشتريان هدف شروع مي‌شود و با تدوين يك برنامه هدفمند براي تامين نيازهاي مشتريان و ايجاد وفاداري طولاني مدت است، پيگيري مي‌شود.

    واقعيت افزوده يكي از اشكال جديدتر بازاريابي است كه توسط شركت‌هايي كه از آن براي تركيب دنياي واقعي با تبليغات آنلاين استفاده مي‌شود. اين روش بازاريابي به عنوان راه ايده آل براي انتقال پيام‌هاي متقاعدكننده  به مخاطبان مطرح مي‌گردد.

    واقعيت افزوده در بازاريابي و فروش Augmented Reality



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۶ توسط:مديريت موضوع:

    افزايش فروش آنلاين – ۲۵ استراتژي افزايش فروش آنلاين ( قسمت دوم )

    افزايش فروش آنلاين / افزايش فروش اينترنتي

    افزايش فروش آنلاين هدف اصلي كسب و كارهاي بي شماري است، چه بزرگ و چه كوچك همه يك چيز مي‌خواهند.اينكه شما صاحب ( پاپ آپ شاپ) Pop-Up Shop باشيد يا مدير يك غول عظيم تجارت الكترونيك مانند آمازون فرقي ندارد. همه به دنبال استفاده از انواع رسانه‌ آنلاين در دسترس براي افزايش فروش آنلاين خويش هستند. خوشبختانه،  روش‌هاي بسيار متنوعي براي فروش بيشتر در اينترنت وجود دارد كه بسياري از آنها را ميتوان به سرعت اجرا نمود. اين روش‌ها بر روي استراتژي وب برندينگ متمركز هستند.  در ادامه مقاله راهكارها و استراتژي‌هاي افزايش فروش آنلاين ( افزايش فروش اينترنتي ) ، به بيان ساير روش‌هاي افزايش فروش آنلاين خواهيم پرداخت. استراتژي‌هاي فروش آنلاين اغلب بر آزمون و خطا متكي هستند. ممكن است چيزي كه براي يك فردي عالي عمل مينمايد، براي ديگري عمل نكند. ممكن است پيدا كردن شيوه هاي مناسبافزايش فروش آنلاين براي شخص شما ، به زمان و تلاش بيشتر از حد انتظارتان داشته باشد. نكته اين است كه هيچ كاري نكردن ، بدتر از دستيابي به نتايج دير هنگام است. اگر به گوگل ترند نيز توجه شود ، ميبينيم كه اين عناوين بسيار سرچ شده است : موفقيت در فروش اينترنتي, موفقيت در فروشگاه اينترنتي,عوامل موفقيت در فروش اينترنتي, راههاي موفقيت در فروشگاه اينترنتي, موفقيت در ايجاد فروشگاه اينترنتي, موفقيت فروشگاه اينترنتي, راز موفقيت در فروش اينترنتي, موفقيت فروش اينترنتي,راز موفقيت در فروشگاه اينترنتي, موفقيت در فروشگاه هاي اينترنتي.راههاي موفقيت در فروشگاه آنلاين

    بازاريابي وابسته  Affiliate Marketing  را در نظر بگيريد

    بازاريابي پورسانتي يا بازاريابي وابسته يكي از انواع بازاريابي است. پيدا كردن فرد / شركتي كه بتواند به شما براي پيدا كردن مصرف‌كننده و فروش محصول به وي به شما كمك نمايد، بسيار هيجان‌انگيز است. به جاي استفاده از بودجه بازاريابي اساسا بايد فردي را پيدا و بكار گماريد كه بتواند كارهاي مرتبط كار شما به عهده گيرد. در خصوص اين بازاريابي پورسانتي يا بازاريابي وابسته ، پيش‌تر مقاله مفصلي منتشر نموده‌ايد. اما بد نيست كه يك توضيح كوتاهي نيز اينجا ارائه دهيم. در اين نوع بازاريابي ، فردي با شما قراردادي تحت عنوان يك فرد وابسته / شركت وابسته منعقد مي‌نمايد. شما به آن‌ها لينك‌ها و بنرهاي ويژه‌اي مي‌دهيد كه وقتي مخاطبان از سوي وي به سمت شما هدايت شود و خريد نمايد. پس از آن، درصد (پورسانتي) مشخصي از فروش را به فرد وابسته / شركت وابسته مي‌دهيد. با استفاده از اين وابسته، پتانسيل‌هاي كاري خود را به‌طور فوق‌العاده سريع به حالت بالفعل تبديل خواهيد نمود. تا زماني كه شما راهكارهايي براي جلوگيري از هرزنامه داشته باشيد، اين وابستگان مي‌توانند محصول شما را به تعداد بيشتري از مشتريان معرفي نموده و شانس افزايش فروش آنلاين در مدت زمان كوتاه ، افزايش ميابد.

    افزايش فروش آنلاين – ۲۵ استراتژي افزايش فروش آنلاين ( قسمت دوم )



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۶ توسط:مديريت موضوع:

    افزايش فروش آنلاين – ۲۵ استراتژي افزايش فروش آنلاين ( قسمت اول )

    افزايش فروش آنلاين

    افزايش فروش آنلاين يكي از دغدغه‌هاي اين روزهاي بسياري از توليدكنندگان خدمات و كالا است و مديريت فروش به دنبال تمام راهكارهاي موجود برا افزايش فروش است . در تمام جلسه مشاوره مديريت، اين مسئله به دو گونه مطرح مي‌گردد :

  • آيا فروش آنلاين يا فروشگاه آنلاين ، موجب افزايش فروش ما خواهد شد ؟
  • چه اقداماتي انجام دهيم كه موجب افزايش فروش آنلاين شود ؟
    • دسته اول ، كارفرماياني هستند كه هنوز فروشگاه آنلاين / فروش آنلاين ندارند ، اما با شك و ترديد به فروش آنلاين نگاه مي‌كنند و مي‌خواهند بدانند كه اگر بر فروش آنلاين سرمايه‌گذاري نمايند ، اين سرمايه‌گذاري ، درآمدزا خواهد بود .
    • دسته دوم ، كارفرماياني هستند كه فروشگاه آنلاين / فروش آنلاين راه‌اندازي نموده‌اند ، اما هنوز چيزي نفروخته‌اند و يا ميزان فروش آنلاين آنان بسيار ناچيز است ، در نتيجه علاقه‌مندند كه در خصوص راهكارهاي افزايش فروش آنلاين و رونق بخشيدن به فروشگاه آنلاين خود ، اطلاعات كاربردي دريافت نمايند.

     

    دنياي امروز ، دنياي مبتني بر اينترنت است، فروش آنلاين به همان اندازه حياتي است كه فروش در بازار واقعي ضرورت دارد. در بسياري از موارد، در واقع كسب‌وكار ، درآمدي بيشتري از فروش آنلاين كالا در يك وب‌سايت كسب مي‌نمايد تا از مشتريان حضوري خويش فروشگاه. حجم خريد و فروش آنلاين ايران هنوز خيلي ناچيز است اما اگر شرايط بهبود يابد ، به راحتي در طي ۲ تا ۳ سال مي‌تواند در سطح بازارهاي غربي باشد. براي مثال نتايج تحقيقات big Commerce نشان مي‌دهد در آمريكا تقريبا يك‌سوم افراد هر هفته ، خريدار آنلاين انجام مي‌دهند. اين مقدار ، عدد بسيار بزرگي است كه در اصل ، فروشگاه‌هاي خياباني در حال از دست دادن آن هستند .

    ادامه مطلب :   افزايش فروش آنلاين – ۲۵ استراتژي افزايش فروش آنلاين ( قسمت اول )



    برچسب: ،
    ادامه مطلب
    امتیاز:
     
    بازدید:
    + نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۵ توسط:مديريت موضوع:

    بک لینک -
    وان ایکس بت
    سایت شرط بندی انفجار
    بازی انفجار
    سایت بازی انفجار
    سایت enfejar
    سایت جت بت
    بهترین سایت پیش بینی فوتبال
    سیب بت بدون فیلتر
    بازی انفجار
    سایت betball90
    انفجار آنلاین
    جت بت ۹۰
    لانا کازینو
    betorward
    وان ایکس بت
    آس ۹۰
    جت بت
    betforward
    river poker
    emperor poker
    بکس بت
    آدرس جدید وان ایکس بت
    ماه بت
    خرید چک سفید امضاء
    بت تایم 90 وی آی پی
    وان ایکس بت اصلی
    yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
    سایت بت فوروارد
    وانیکس
    سایت بت فوروارد
    سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان