مديريت مديريت .

مديريت

۳ گام اساسي در معرفي محصول جديد به بازار

معرفي محصول جديد

معرفي محصول جديد به بازار مي‌شود، نقطه اوج تجلي زحمات كاركنان يك سازمان است. اما چگونه بايد از موفقيت سازمان در زمان معرفي محصول به بازار مطلع شد؟ آيا معرفي محصول جديد به بازار ، بر اساس همان برنامه‌هاي از پيش تعيين شده است ؟

براي رشد درآمد ناشي از محصول جديد ( بر اساس اهداف از پيش تعريف‌شده  ) چند گام ساده وجود دارد. اگر اقدام به معرفي محصول با فكر و برنامه‌ريزي مناسب همراه نباشد حتما درآمد مورد نظر را به دنبال نخواهد داشت.  در زمان معرفي بايد داستان محصول را براي مشتريان تعريف نمود و به اين سوال پاسخ داد :  ” تغيير چرا ؟

گام ۱ : پيام‌رساني

 

معرفي ارزش محصولات به مشتري بسيار حائز اهميت است. بايد به مشتري بالقوه بگوييم كه چرا بايد اين محصول را از ما بخرد و نه از رقيب ما . شما نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه مشتري حتما ارزش محصول شما را درك نمايد. در عوض شما بايد دست به اقدامات خاصي بزنيد تا متوجه شود كه محصول شما از چه طريقي به وي كمك خواهد نمود. در غير اين صورت ، احتمال جذب بودجه مشتري بسيار پايين است.

ادامه مطلب :  ۳ گام اساسي در معرفي محصول جديد به بازار



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۰۷ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :