مديريت مديريت .

مديريت

برند چه چيزي نيست ؟ ( يك نام ، يك برند نيست )

يك نام يك برند نيست

هرچند كه ما با يك نام تجاري كسب‌وكار ما را انجام مي‌دهيم ، اما همين‌جا بايد گفت كه نام يك برند نيست.

 

برند جزء عناصر جانبي نيست . برند نكته اصلي است ( رابرت بوش از شركت بوش آلمان )

 

تيم مشاوران مديريت ايران از اولين شركت‌هايي بود كه بحث برندينگ و برندسازي را به شكل حرفه‌اي و آكادميك شروع و برخي مفاهيم را معرفي نمود، اما متاسفانه برخي شركت‌هاي يك نفره ؛ از واژه برندينگ و خدمات مشاوره برندينگ به گونه استفاده مي‌نمايند كه گويي برندينگ به معناي استفاده از يك نام براي برندسازي است. تمام‌كاري آنان انجام مي‌دهند تبليغات براي يك شركت يا يك محصول است و نه عمليات مديريت برند.

دقت نماييد كه برندسازي و برندينگ يك عمليات استراتژيك است و نه ‌فقط بحث ايجاد يك نام و سپس تبليغات .

يك برند ، نخ طلايي است كه از ميان تمام تصميم‌گيري يك مدير عبور مي‌كند.

 

 ادامه مطلب :  برند چه چيزي نيست ؟ ( يك نام ، يك برند نيست )

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۰۳ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :