مديريت مديريت .

مديريت

كالت برندينگ Cult Branding چيست ؟ (مطالعه موردي هارلي–ديويدسون )

تيم مشاوران مديريت ايران :

برند فرقه يا برند كيش (كالت برند Cult Brand ) يكي از ۲۱ نوع برند است و در زير عنوان برندينگ، جز برند متخاصم Hostile Brand دسته‌بندي مي‌گردد. كالت برند بر اساس وفاداري مشتريان حول يك دسته، گروه، فرد يا محصول در يك جامعه شكل مي‌گيرد. برند فرقه علاقه‌اي به ديگران ندارد، مشترياني دارد كه خودشان را متعصبين و سينه‌چاكان اين برند مي‌دانند، طرفداران برند فرقه به‌طورجدي و حقيقي، منافع و هويت خود را درگرو محبوبيت و موفقيت برند مي‌دانند.

 

Cult Brand، ارتباطي منحصربه‌فردي با مشتريان خويش برقرار مي‌نمايد و حول برند خود يك فرهنگ مصرف خاصي را شكل مي‌دهد و اين فرهنگ، ديگران را تحريك مي‌كند تا از صميم قلب بخواهند بخشي از اين فرهنگ باشند. از كالت برندهاي جديد مي‌توان به Mini Cooper, Harley-Davidson, Apple, Oprah, Linux اشاره نمود.

ادامه مطلب :  كالت برندينگ Cult Branding



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۳:۳۴ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :