مديريت مديريت .

مديريت

آميخته بازاريابي ۴E به جاي آميخته بازاريابي ۴P

 آميخته بازاريابي ۴P چيست ؟

آميخته بازاريابي ۴P از حروف اختصاري چهار پايه و ستون بازاريابي تشكيل شده است كه شامل قيمت Price و محصول Product و مكان Place و ترفيع Promotion كه مي‌توان گفت استراتژي بازاريابي روي اين چهار ستون پايه گذاري شده است. حفظ و تقويت يك برنامه بازاريابي نياز به تقويت دائم اين ستون‌ها بر اساس يك برنامه بسيار قوي و منسجم و تعاملي با ساير ستون‌ها دارد. توجه نماييد كه تيم مشاوران مديريت ايران قبلا در مقاله‌اي به بيان ۲۱p بازاريابي نيز اشاره نموده‌ايم.

 

آيا چيزي در مورد ۴E’s of Marketing Mix شنيده‌ايد ؟

امروز ۴P بازاريابي تبديل به ۴E  شده است. به اين معنا كه براي ارتباط با مشتري بايد ستون‌هاي جديد براي سازه بازاريابي خود نصب نماييد. آميخته بازاريابي ۴E شامل  :

ادامه  :  آميخته بازاريابي ۴E به جاي آميخته بازاريابي ۴P



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۰:۵۶ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :