مديريت مديريت .

مديريت

تفاوت برندسازي و برندينگ

تفاوت برندسازي و برندينگ

كسي كه به صورت تخصصي فرايند مديريت استراتژيك برند را انجام داده است ، كاملا آگاه است كه برندينگ Branding  با برندسازي Brand Building  متفاوت است. برندينگ به معناي اقدامات و عملياتي است كه يك سازمان سعي مي‌نمايد تا برندي خلق شود. اما همه عمليات برندينگ به خلق يك برند ( ساختن برند ) ختم نمي‌شود، گاه موجب تخريب عمليات بازاريابي سازمان است.

برندسازي حاوي تمام ابعاد و جنبه‌هاي ايجاد هويت تجاري و فردي است. برندسازي تنها موجب افزايش صداي برند و آگاهي از برند در نزد مشتري نخواهد شد ، بلكه موجب ايجاد هويت و ارزش برند است.

ظهور پلتفرم‌هاي مشاركتي و تعاملي ، به بسياري از كسب‌وكارها فرصتي براي افزايش آگاهي از برند و ارزش ويژه برند مي‌گردد. اگر به برندسازي فردي  و يا برندسازي شركتي فكر مي‌كنيد، نكته‌اي را در نظر داشته باشيد ، برندسازي يك نياز به صرف زمان و منابع زيادي خواهد داشت.

ادامه مطلب :  تفاوت برندسازي و برندينگ



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۰:۴۳ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :