تبليغات موبايلي (اَپ ور تايزينگ) Appvertising
در بسياري از كشورها ، هنگاميكه بحث از اينترنت به ميان ميآيد، ناخودآگاه ذهن به سمت وسايل قابلحملي نظير تلفن همراه و تبلت ميرود، زيرا استفاده از سيستم ديال.آپ و شبكه كابلي عملا فراموششده است. اين روند در ايران نيز ديده ميشود. دسترسي به اينترنت از طريق اينترنت بيسيم Wi-Fi و سيمكارتهاي نسل 4G كموبيش محياست. اين بدين معناست كه افراد و شركتها براي استفاده از اينترنت، نيازشان در استفاده از لب تاپ و كامپيوتر روميزي به ميزان بسيار زيادي كاهشيافته است. از همين روست كه شركتهايي نظير سامسونگ، گوگل، اپل، پولهاي ميلياردي ميسازند و اين صنعت با سرعت غيرقابلباوري در حال رشد است.
از سال 2010 ، چند صد ميليون تلفن همراه هوشمند فروختهشده است و هرسال اين آمار حدود 50% افزايش ميابد. اين بدين معنا است كه تعداد تلفن همراه هوشمند چندين برابر ساير انواع تجهيزات استفاده از اينترنت است. آمار، قدرت تلفن همراه هوشمند را نشان ميدهد.
سوالاتي كه پيش ميآيد :
- آيا تلفن همراه يك رسانه است ؟
- چگونه از اين روند ميتوانيم پول درآوريم ؟
- چگونه پيام تبليغاتي خاصي را به ميتوان به كاربر تلفن همراه منتقل نمود ؟
دريافت خبرنامه تيم مشاوران مديريت در تلگرام هفتهاي يكبار (بدون درج تبليغات)
تيم مشاوران مديريت ايران : مطالب اين سايت شامل حمايت از حق مؤلف و مترجم است و هرگونه كپي برداري بدون درج لينك منبع، پيگرد قانوني دارد.
برچسب: ،