مديريت مديريت .

مديريت

برندسازي اينترنتي ( Internet Branding ) چيست ؟ ( برندسازي آنلاين | برندينگ آنلاين )

برندسازي اينترنتي | برندسازي آنلاين | برندينگ آنلاين | برندسازي ديجيتال برندسازي اينترنتي چيست ؟

برندسازي اينترنتي Internet Branding ، كه آن را  وب برندينگ نيز مينماميم ، يكي از تكنيك‌هاي مديريت برند است كه از دنياي وب به عنوان يكي از انواع رسانه‌ به منظور معرفي برند به بازار آنلاين استفاده مينماييم. برندسازي اينترنتي يك استراتژي است براي دستيابي به موقعيت در دنياي كسب و كار است. حتي شركت‌هاي قديمي و بالغ به دنبال سرماهي گذاريهاي كلان روي ايجاد شهرت برند در دنياي وب هستند، زيرا استراتژي برندسازي اينترنتي تاثير بسيار زيادي بر فعاليتهاي برندينگ سازمان در دنياي واقعي دارد.

چرا برندسازي اينترنتي بوجود آمد ؟

با ظهور اينترنت و سپس آمدن نسل دوم وب Web 2 ( وب نسل دوم ، بر پايهٔ مشاركت‌ و تعامل هوشمندانه انسان‌ و نرم افزار است ) ، بازاريابان در سراسر دنيا در حال درك نمودن اهميت استفاده از رسانه هاي آنلاين براي برندسازي هستند. نسل جديد مشتريان يعني آنها كه در اواخر دهه ۹۰ ميلادي و بعد از آن و بويژه آنان كه در ابتداي هزاره جديد متولد شده‌اند، از تمايل بسياري براي معاملات آنلاين برخوردارند. اين بدان معني است كه بازاريابان و شركت‌ها اگر به دنبال هدف قرار دادن اين بخش از بازار هستند، نياز دارند تا محصولات خود را در دنياي مجازي به آنان معرفي نمايند. ضمنا با توجه به همه گير شدن تلفن‌هاي هوشمند توسط اين بخش از جامعه، برندسازي اينترنتي محصولات بصورت آنلاين و در دنياي موبايل ، نه تنها ديگر لوكس نيست بلكه به واسطه تغيير عادت خريد مشتريان يك الزام به نظر ميرسد. اين همان دليلي است كه باعث ميشود شركت‌ها به شدت در فضاي مجازي اقدام به بازاريابي نمايند. به عنوان مثال، برندهاي مانند نايك، آديداس، كوكاكولا، پپسي و گپ كه سياست تبليغ بصورت چاپي داشته‌اند اكنون به سمت تبليغات اينترنتي و فروش محصولات از طريق برندسازي اينترنتي ( برند سازي ديجيتال | برندينگ آنلاين )  گام برداشته اند.

آيا برندسازي اينترنتي ارزش سرمايه گذاري دارد؟

ممكن است يك شركت داراي يك برنامه برندينگ بسيار قوي و منسجم باشد ، با اين حال اگر به دنبال ايجاد يك برند آنلاين نباشد، يك مزيت را از دست ميدهد. در مواجهه با برخي برندها كه از در دنياي وب و دنياي واقعي فعال هستند ، از جذابيت كمتري براي مصرف كنندگان برخوردار است. اگر شما نيز تصميم به تدوين و پياده سازي يك استراتژي برندسازي اينترنتي داشته باشيد، نبايد شما انتقال ارزش مثبت و يا پيام مثبت برند به مشتري خود را فراموش نماييد. به طور خلاصه بايد بيان نماييم كه استراتژي مناسب براي برندسازي اينترنتي ، ارزش سرمايه گذاري را حتما خواهد داشت. بنابراين، كمپين وب برندينگ خود را شروع نماييد.

برندسازي اينترنتي  Internet Branding



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۴:۳۰ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :