آموزش فروش حرفهاي : 5 روش افزايش فروش
تيم مشاوران مديريت ايران :
سوال تكراري مديران فروش سازمانهاي اين است : چگونه فروش را سريع افزايش دهيم ؟
اگر شما فروشندهايد يا با عمليات فروش سروكار داريد، به اين سوال پاسخ دهيد : آيا ميشود در عرض يك هفته با افزايش فروش سازمان با افزايش ميزان پورسانت فروش خود روبرو شويم و حتي در پايان هفته به مرخصي تشويقي برويد ؟
جواب : بله . شما با انجام 5 عمل ميتوانيد ميزان فروش را افزايش و به چيزهايي كه اشاره نموديم، دستيابيد. بايد برخي موارد را در كار و رفتار خود تغيير دهيد تا نتايج كارتان به ميزان زيادي تغيير نمايد. به قول يك بزرگي كه ميگويد : با انجام كارهاي روتين نميتوانيد به نتايج متفاوتي دستيابيد.
5 روش افزايش فروش 1- تنها يكي بيشترسوال پرسيدن يكي از مهمترين نكات افزايش فروش است، اما اغلب مردم قبل از خريد چيزي، حداقل 5 يا 6 بار نه ميگويند تا نهايتا بله بگويند. اما اغلب فروشندگان بعد از شنيدن يك با دو بار نه، نااميد شده و كار را رها مينمايند. پس با اضافه نمايد يك درخواست بيشتر ، يك پيگيري بيشتر ، يك تماس بيشتر ، حتما نتايج حاصله تغيير بزرگتري خواهد نمود. تاكنون بهطور متوسط هر تعداد تلاشي كه براي جذب يك خريدار داشتهايد، حالا يك تلاش به آن اضافه نماييد. سريع نااميد نشدن، افزايش فروش را به دنبال خواهد داشت.
2- يك سيستم پيگيري خوبنتايج تحقيقاتي در حوزه تبليغات نشان داده است كه بيش از 50% خريداران بعد از گذشت 3 ماه از مواجهشدن با يك تبليغ، به خريد آن مبادرت نمودهاند.
اگر بخواهيد با اولين تبليغ، به فروش دست پيدا نماييد، حتما بايد يك سيستم جامع و قوي براي پيگيري فرايند فروش سازمانتان داشته باشيد، تا تضميني براي جمعآوري اطلاعات و تعين مسير حركتهاي آتي وجود داشته باشد. با پيگري مناسب ، افزايش فروش رخ خواهد داد.
3- يك سيستم معرفيهيچ تبليغي بهتر از تبليغات دهان به دهان توسط مشتريان راضي نيست. سيستم پاداشي براي مشترياني كه ديگران را به شما معرفي مينمايند، در نظر گيريد. اين بازار برد-برد است. شما كمتر هزينه تبليغات مينماييد و مشتريان نيز درآمدي كسب مينمايند. چه كسي از جايزه بدش ميآيد ؟ با داشتن يك سيستم پاداش مناسب ، افزايش فروش اتفاق خواهد افتاد.
مطالب اين سايت شامل حمايت از حق مؤلف و مترجم بوده و هرگونه كپي برداري بدون درج لينك منبع پيگرد قانوني دارد.
برچسب: ،