مديريت مديريت .

مديريت

رابطه برند والد با زير برند Parent Brand & Sub-Brand

همان‌طور كه در يك خانواده بين والدين و فرزندان رابطه‌اي خاص وجود دارد. بين برند والد Parent Brand و زير برند ( برند زيرمجموعه ) Sub-Brand نيز چنين رابطه‌اي برقرار است.

از ديدگاه معماري برند ، برند والد را برند شركتي Corporate Brand ميگويند كه مستقيما اشاره به برند شركت مادر تخصصي ( شركت هلدينگ ) دارد.  برند والد ، مالك و هدايتگر زير برندهايي است كه در كل آن‌ها را " خانواده برند " مي‌نامند. هر عضو اين خانواده مامور استفاده از به يك فرصت و پاسخ به يك نياز بازار است.

ادامه مطلب در سايت اصلي تيم مشاوران مديريت ايران

ادامه مطلب 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۳:۳۹ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :