برندسازي شخصي

لطفا خودكارها و قلم هاي خود را كنار بگذاريد . برندسازي شخصي يك ايده است كه به شما كمك مي كند تا مانند برندها ي فعال در بازار خود را معرفي نماييد . برندسازي شخصي در بازاريابي اينترنتي و بازاريابي عمومي بصورت يك ايده عمومي در آمده است . اينطور به نظر مي رسد كه افراد مي خواهند خود را مانند شركتها بازار يابي نمايند . برندسازي شخصي يك ايده جالب است كه من خيلي مطمئن نيستم كه با آن موافق باشم .
در زندگي مانند تجارت ، برندسازي باعث اثر گذاري و قدرت پايدار و كمك به حذف رقبا مي شود . برندسازي فقط براي شركتها مطرح نمي باشد و هر فرد مي تواند با داشتن اهداف مشخص و استفاده از استراتژي هاي مناسب يك برند پايدار داشته باشد . اين برند به او كمك مي كند تا در رسيدن به اهداف خود موفق شود . داشتن يك برند شخصي در دنياي مجازي امروز يك نياز مي باشد. با برند شخصي مي توان به جايگاه سازي فردي رسيد و به جايگاه يابي رقبا پرداخت . برند شخصي شما زماني معتبر مي باشد كه شما در رفتارهايتان وحدت رويه داشته باشيد . نداشتن چشم انداز شخصي ، دانش شخصي ،يادگيري فردي ،تفكر ، اعتماد و علاقه مساوي با نداشتن برند شخصي مي باشد.
منابع :personal branding by dan couture &nirhav mehta
برچسب: ،