مديريت مديريت .

مديريت

برندسازي كلينيك دندانپزشكي

برندسازي كلينيك دندانپزشكي

برندسازي كلينيك دندانپزشكي يك ضرورت حياتي است ، زيرا كه افزايش روز افزون تعداد كلينيك‌هاي تخصصي در تمام سطح كشور ، رقابت براي جذب بيمار بسيار شديد شده است. بنابراين مي‌توان گفت برندسازي كلينيك دندانپزشكي راه غيرقابل‌انكار براي جذب بيمار براي كلينيك دندانپزشكي ( تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل ) و در مرحله بعد تبديل مشتري بالفعل به مشتريان وفاداري است. ايجاد وفاداري بيماران به كلينيك دندانپزشكي بسيار سخت و ساده است. سخت است اگر برنامه‌اي وجود نداشته باشد. با بسياري از دندان‌پزشكان جلساتي داشتيم و متوجه شديم كه آنان تفاوت بين بازاريابي، تبليغات و برندسازي را به درستي درك نكرده‌اند و اغلب مشاوره‌هاي غيرعلمي دريافت شده نيز آنان را به سوي تبليغات برنده است. حتي با بررسي تبليغات صورت گرفته نيز به اين نتيجه رسيدم كه بيشتر توجه اين تبليغات نيز بدون استراتژي بوده و صرفا به توليد ( عكس و فيلم و نوشته ) محتوا و انتشار آن در فضاي مجازي ختم شده است. چرا ؟

نمونه كار در حوزه برندسازي كلينيك دندانپزشكي

براي برخي، رفتن به كلينيك دندانپزشكي ، يك كار ضروري ولي بسيار ناخوشايند است. صندلي بي دسته و شيب داري كه محاصره شده در كلي شلنگ و وسيله، نور شديد، ناراحتي “آه و اوه بيمار” و ابزارهاي دردناك و پر سروصدا مي‌توانند منبع هراس باشند.

براي ايجاد يك تجربه لذت‌بخش‌تر، ما در تيم مشاوران مديريت ايران ، به عنوان متخصص برندسازي و با تمركز بر برندسازي كلينيك دندانپزشكي – در هنگام برنامه‌ريزي براي پزشكان معتقديم :

تعداد افرادي كه كلينيك را مي‌شناسند بايد بيشتر شود ، در هنگام رزرو بايد دركي درستي از كلينيك داشته باشند و احساس راحتي نمايند.

اما چه چيزي سبب مي‌شود كه مردم يك كلينيك دندانپزشكي را بر ديگري ترجيح دهند؟ اين همان عاملي است كه هر كسب‌وكار موفق را از يك كسب‌وكار ناموفق متمايز مي‌نمايند : برندسازي / برندينگ Branding .

ادامه :   برندسازي كلينيك دندانپزشكي



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۰۳ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :