مديريت مديريت .

مديريت

10 اشتباه فروشنده و راه‌حل

تيم مشاوران مديريت ايران :

نتيجه تحقيقات نشان داده كه 53% از مشتريان، تا پيش از پايان فرايند فروش ، فكر و عقيده‌شان در خصوص برند ، محصولات و خدمات شركت، شكل‌گرفته است. واقعيت اين است كه مشتري‌بالقوه Prospect همواره به دنبال كوچك‌ترين بهانه براي صرف‌نظر نمودن از محصولات يا خدمات مدنظرش است. اگر برخورد اعضاي تيم فروش با خريدار مناسب نباشد، احتمال اينكه مشتري برند را رها كند بسيار زياد است.

اعضاي تيم فروش تحت‌فشار زيادي براي افزايش سطح عملكرد خويش هستند. اما حتي گاه فروشنده حرفه‌اي نيز دچار اشتباه مي‌شود. برخي از اين اشتباهات مي‌تواند موجب از دست رفتن مشتري بالقوه ، طفره رفتن از بستن قرارداد و يا يك فرصت تجاري را خراب نمايد. چگونه بايد از اين اشتباهات جلوگيري نمود ؟


ادامه مطلب » اشتباه فروشنده



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۰:۱۶ توسط:مديريت موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :